Bilecik’te Türkiye derecesi elde eden öğrencilere ödül verildi

Bilecik’te Türkiye derecesi elde eden öğrencilere ödül verildi

Bilecik’in Bozüyük ilçesinde Türkiye derecesi elde eden öğrencilere ödülleri verildi.


Bozüyük Kaymakamı Adem Öztürk, Türkiye derecesi elde eden öğretmen ve öğrencileri makamında ağırladı. Okulsporları Taekwondo, Karate, Muay Thai, Atletizm ve Bilek Güreşi Türkiye Şampiyonalarında derece elde eden Bozüyük MTAL, Sınav Koleji, Fen Lisesi ve İçköy Ortaokulu öğrencileri başarıları dolayısıyla tebrik edildi. Ziyarette öğrencilere başarı belgeleri ve hediyeleri takdim edildi.


Kaymakam Adem Öztürk, "Türkiye derecesi elde eden öğrencilerimizi tebrik ediyorum. Bu başarılar ilçemiz adına büyük bir gurur kaynağıdır" dedi.



İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri