Bilecik’te usta öğretici çevre yarışmasında il ikincisi oldu

Bilecik’te usta öğretici çevre yarışmasında il ikincisi oldu

Bilecik’te Halk Eğitimi Merkezi usta öğreticisi, çevre yarışmasında il ikincisi oldu.


Bilecik Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen ‘Tekstil Atıkları Yeniden Hayat Buluyor’ yarışmasında Gölpazarı Halk Eğitimi Merkezi usta öğreticisi Fatma Kahraman il ikinciliği elde etti. Sıfır atık farkındalığı ve geri dönüşüm anlayışı kapsamında çalışmalar yürüten Kahraman, atık tekstil malzemelerini el emeğiyle çanta, kıyafet ve oyuncaklara dönüştürdü. Proje kapsamında yürütülen çalışmalar ve çevre bilincine yönelik faaliyetler hakkında bilgi verildi.


Gölpazarı Kaymakamı Feyza Nur Kılıç, "Tekstil atıklarıyla hazırladığı proje ile il ikincisi olan usta öğreticimizi tebrik ediyorum. Başarılarının devamını diliyorum" dedi.


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Yerel Haberleri