Bilecik’te veda programı düzenlendi

Bilecik’te veda programı düzenlendi

Bilecik’te görev yapan Polis Memuru Metin Danabaş için veda programı düzenlendi.


Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğünde görev yaparken 2026 yılı genel atama dönemi kapsamında Şırnak iline ataması gerçekleştirilen Polis Memuru Metin Danabaş için Bilecik’te veda programı düzenlendi. Programa katılan Bilecik İl Emniyet Müdürü Erdem Çağlar, Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü personeli ile bir araya gelerek meslektaşına yeni görev yerinde başarılar diledi.


Programda duygusal anlar yaşanırken, Emniyet teşkilatı mensupları Danabaş’a hizmetlerinden dolayı teşekkür etti.



İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Asayiş Haberleri