BŞEÜ’de ilk defa tenis turnuvası gerçekleştirildi

BŞEÜ’de ilk defa tenis turnuvası gerçekleştirildi

Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi (BŞEÜ) Bahar Spor Müsabakaları kapsamında, ilk defa tenis turnuvası organize edildi.


BŞEÜ spor alanındaki gelişimini sürdürerek faaliyetlerine bir yenisini daha ekledi. Her yıl coşkuyla kutlanan Bahar Spor Müsabakaları kapsamında, bu sene üniversite tarihinde ilk defa tenis turnuvası organize edildi. Öğrencilerin spora olan ilgisini çeşitlendirmek ve farklı branşlarla buluşturmak amacıyla hayata geçirilen turnuva, renkli görüntülere ve büyük bir heyecana sahne oldu. Eleme usulüyle ilerleyen müsabakaların ardından, sporcular şampiyonluk için kıyasıya mücadele etti.


Üniversite yönetiminin de öğrencileri yalnız bırakmadığı ve yakından takip ettiği final müsabakalarına; Rektör Yardımcı Prof. Dr. Murat Yurdakul katılım sağladı. Korttaki heyecana ortak olan ve maçı tribünden takip eden idareciler turnuvaya katılım gösteren tüm öğrenciler ve personelleri tebrik ederek sporun fiziksel ve zihinsel gelişime olan katkısına dikkat çekti.



İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri