Çandır Mahallesi’nde şükür duası edildi

Çandır Mahallesi’nde şükür duası edildi

Eskişehir’in Sivrihisar ilçesinde uzun süredir edilen yağmur duaları, bu yıl etkili olan yoğun yağışların ardından yerini şükür dualarına bıraktı.


Sivirihisar ilçesinin kırsal Çandır Mahallesi’nde, meraya kurulan çadırlarda gerçekleştirilen programa vatandaşlar yoğun katılım gösterdi. Programda Kur’an-ı Kerim tilaveti sonrası Mevlid-i Şerif okundu. Çiftçilerin memnun olduğu yağmurlar için dualarla şükreden vatandaşlar daha sonra öğle namazı kıldı. Program, yapılan ikramlarla sona erdi.


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri