Çankırı’da protokol üyeleri, bayramda çalışan kurum personelleriyle bayramlaştı

Çankırı’da protokol üyeleri, bayramda çalışan kurum personelleriyle bayramlaştı

Çankırı’da Kurban Bayramı dolayısıyla düzenlenen programda, protokol üyeleri bayramda görevli olan kurum personelleriyle bayramlaştı.


Çankırı Valisi Hüseyin Çakırtaş ve protokol üyeleri, Kurban Bayramı dolayısıyla görevi başındaki kurum personelleriyle bayramlaşma programında bir araya geldi. Program kapsamında İtfaiye, Emniyet, Jandarma ve 112 Acil Çağrı Merkezi gibi kurumlar ziyaret edildi. Ziyaret, protokol üyeleri, çalışan personelin bayramını kutlaması ve iyi dileklerini iletmesiyle sona erdi.



İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri