Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, cuma namazını Ayasofya-i Kebir Cami-i Şerifi’nde kıldı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Akşam İstanbul bir başka güzel olacak"
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Akşam İstanbul bir başka güzel olacak"
İlk yorum yazan siz olun