Düzce’de 154 araç trafikten men edildi

Düzce’de 154 araç trafikten men edildi

DÜZCE – Düzce’de trafik denetimi yapan polis ve jandarma ekipleri kural tanımayan sürücülere geçit vermiyor. Denetimlerde 17 binden fazla araç kontrol edilirken 154 araç trafikten men edildi.


Düzce’de Jandarma ve Polis trafik ekipleri tarafından trafik kurallarına uyulması için 15-21 Haziran 2026 tarihleri arasında gerçekleştirilen denetimlerde 13 bin 190 araç, 3 bin 44 motosiklet, 127 okul servisi kontrol edildi.


Yapılan denetimlerde ekipler ehliyetsiz araç kullanımı, emniyet kemeri, ışık donanımı, araçlarında teknik olarak değişiklik yapan, kırmızı ışık ihlali, hız kurallarına uymayan ve yaya geçitlerinde yayalara yol vermeyen ve araç kullanırken cep telefonu kullanan sürücülere yönelik denetimler yaparken denetimlerin artacağı bildirdi.


Kontrollerde kurallara uymayan bin 209 araç sürücüsüne idari para cezası uygulandı.


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Yerel Haberleri