Elazığ’da sınava geç kalan öğrenciler belediye ulaşım ekipleri ile zamanında yetiştirildi

Elazığ’da sınava geç kalan öğrenciler belediye ulaşım ekipleri ile zamanında yetiştirildi

Elazığ’da Yükseköğretim Kurumları Sınavı’nın (YKS) ilk oturumu olan Temel Yeterlilik Testi’ne (TYT) geç kalan öğrenciler, belediye ekipleri tarafından araçlarla sınav merkezlerine ulaştırıldı.


Elazığ’da belediye ekipleri, Yükseköğretim Kurumları Sınavı’nın (YKS) ilk oturumu olan Temel Yeterlilik Testi’ne (TYT) geç kalan öğrencileri araçlarıyla yetiştirdi. YKS’nin birinci oturumu olan TYT için sabahın erken saatlerinden itibaren sınav merkezlerine gelen öğrenciler, güvenlik kontrollerinin ardından salonlara alındı. Elazığ Belediyesi Ulaşım Müdürlüğü ekipleri de sınava geç kalan öğrencileri araçlarla sınav merkezlerine zamanında ulaştırıldı.


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Yerel Haberleri