Emniyet şeridini yol gibi kullandılar, cezadan kaçamadılar

Emniyet şeridini yol gibi kullandılar, cezadan kaçamadılar

İstanbul Şile Yolu Edirne istikametinde gerçekleştirilen trafik denetimlerinde emniyet şeridini ihlal eden sürücüler tek tek tespit edildi. C Bölge Ekipler Amirliği’ne bağlı trafik ekipleri tarafından yapılan uygulamalarda, emniyet şeridini adeta yol gibi kullanan sürücülere cezai işlem uygulandı.


Trafik yoğunluğunu aşmak amacıyla emniyet şeridine giren sürücüler, polis ekiplerinin denetiminden kaçamadı. Bölgede denetimlerini sıklaştıran ekipler, trafik güvenliğini tehlikeye atan ihlallere karşı çalışmaların aralıksız sürdüğünü belirtti.



İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Asayiş Haberleri