Eskişehir’de bayramın ilk günü sokaklar boş kaldı

Eskişehir’de bayramın ilk günü sokaklar boş kaldı

Kurban Bayramı’nın ilk gününde Eskişehir’in cadde ve sokakları sessizliğe büründü.


Kurban Bayramı’nın birinci günü dolayısıyla kentin en işlek noktaları boş kaldı. Normal günlerde gençlerin ve vatandaşların uğrak noktası olan Büyükerşen Bulvarı ile Eskibağlar Mahallesi’ndeki cadde ve sokaklar, bayramın ilk gününde adeta sessizliğe büründü. Bayram ziyareti için şehir dışına çıkanlar ve ilk günü evlerinde aileleriyle geçirmeyi tercih eden vatandaşlar nedeniyle sokaklardaki insan ve araç hareketliliği gözle görülür oranda azaldı.


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Çevre Haberleri