Fenerbahçe olağanüstü seçimli genel kurulunda arbede çıktı

Fenerbahçe olağanüstü seçimli genel kurulunda arbede çıktı

Fenerbahçe Spor Kulübü olağanüstü seçimli genel kurul toplantısı Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu Spor Kompleksi’nde gerçekleştiriliyor. Kongrede yer alan bazı üyeler tarafından "8 yıldır nerede Aziz Yıldırım?" tezahüratı yapıldı. Aleyhine yapılan bu tezahüratlara Aziz Yıldırım tepki gösterip eliyle "ben buradayım" işareti yaptı. Ardından iki grup destekçileri arasında arbede yaşandı. Yaşanan arbede, güvenlik güçleri ve Spor Şube ekipleri tarafından kontrol altına alındı. Bazı üyeler alandan uzaklaştırılırken kongreye de yaşanan olaylardan dolayı ara verildi.

Mehmet Ekrem Ceylan - Abdülkadir Şengül - Saycan Sayım

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri