Gençlik Bayramı Sivas’ta kutlandı, sporcular hünerlerini sergiledi

Gençlik Bayramı Sivas’ta kutlandı, sporcular hünerlerini sergiledi

Sivas’ta 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri çerçevesinde Akdeniz yöresi halk oyunları sergilendi.


Sivas’ta 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri çerçevesinde bir dizi program düzenlendi. Hava muhalefeti nedeniyle Mecnun Otyakmaz Spor Salonu’nda düzenlenen etkinliğe il protokolü, sporcular ve öğrenciler katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan programda Akdeniz yöresine ait halk oyunları oynandı. Tekvando, wushu ve jimnastik sporlarında Sivas’ı temsil eden sporcular, hünerlerini sergiledi. Gösteriler izleyenlerden tam not aldı.


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri