İki grup hastanede bir birine saldırdı

İki grup hastanede bir birine saldırdı

Adıyaman’ın Gölbaşı İlçe Devlet Hastanesi’nde iki grup bir birine saldırdı.


Edinilen bilgilere göre, Gölbaşı İlçe Devlet Hastanesi’nde iki grup arasında henüz belirlenemeyen nedenlerden dolayı tartışma çıktı. Kısa sürede büyüyen tartışma kavgaya dönüştü. Kavgada şahıslar tekme ve yumruklarla bir birine saldırdı. Şahıslara olay yerine gelen polis ekiplerince müdahale edildi.


Konuyla ilgili soruşturma başlatıldı.


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Asayiş Haberleri