İl Müdürü İlhan, yeni hizmet binasında incelemelerde bulundu

İl Müdürü İlhan, yeni hizmet binasında incelemelerde bulundu

Bilecik Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Nejat İlhan, yeni hizmet binasında incelemelerde bulundu.


Bilecik Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Nejat İlhan, İl Müdürlüğüne bağlı Gündüz Bakım Rehabilitasyon ve Aile Danışma Merkezi Müdürlüğünün yeni hizmet binasında incelemelerde bulunarak taşınma sürecini yerinde değerlendirdi. Ziyaret kapsamında Kuruluş Müdürü Umut Aslan hazır bulunarak yürütülen çalışmalar hakkında İl Müdürü İlhan’a bilgilendirmede bulundu.


İl Müdürü Nejat İlhan, yapılan çalışmaların hizmet kalitesini artırmaya yönelik önemli bir adım olduğunu belirterek, "Yeni hizmet binamızın kuruluşumuza ve vatandaşlarımıza hayırlı olmasını diliyorum. Hizmet kalitesini artırmak adına çalışmalarımızı sürdüreceğiz" dedi.



İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri