Kastamonu’da gençlik yürüyüşü: Doğanın tadını çıkardılar

Kastamonu’da gençlik yürüyüşü: Doğanın tadını çıkardılar

Kastamonu’nun Hanönü ilçesinde düzenlenen gençlik yürüyüşüne katılan vatandaşlar ve öğrenciler, Akgöl Tabiat Parkı’nda doğanın tadını çıkarttı.


Kastamonu’nun Hanönü ilçesinde Gençlik Haftası kapsamında doğa yürüyüşü gerçekleştirildi. Hanönü Kaymakamı Emre Oktay, Hanönü Belediye Başkanı Metin Yamalı, protokol üyeleri, gençlerin katılımıyla gerçekleşen yürüyüş, Hanönü-Ayancık kara yolu Akgöl Kavşağı’nda başladı. Yürüyüşe katılan gençler, ellerindeki Türk bayraklarıyla yaklaşık 7 kilometre yürüyerek Akgöl Tabiat Parkı’na ulaştı. Tabiat parkında son bulan yürüyüşün ardından katılımcılar manzaranın tadını çıkardı.


Yürüyüş, yemek ikramıyla sona erdi.



İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Yerel Haberleri