Kayserili cimnastikçiler Türkiye üçüncüsü oldu

Kayserili cimnastikçiler Türkiye üçüncüsü oldu

Bolu’da düzenlenen Artistik Cimnastik Okul Sporları Türkiye Şampiyonası’nda, Kayseri’yi temsil eden Sporcu Eğitim Merkezi (SEM) sporcuları takım halinde üçüncü olarak bronz madalya kazandı.


13-15 Mayıs tarihleri arasında Bolu’da düzenlenen Artistik Cimnastik Okul Sporları Türkiye Şampiyonası’nda, Kayseri’yi temsil eden SEM sporcuları Hüseyin Emir Cünedioğlu, Hüsnü Aktaş ve Onurhan Demir, milli takım antrenörleri ve TOHM Antrenörleri Baran Atay ile Buse Atay eşliğinde önemli bir başarıya imza attı.


Üst düzey rekabetin yaşandığı Gençler kategorisinde Kayserili sporcular, takım halinde Türkiye üçüncüsü olarak bronz madalyanın sahibi oldu.


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Yerel Haberleri