Kayserispor Onursal Başkanı Büyükkılıç: "Herkes üzerine düşeni yaparsa başarırız"

Kayserispor Onursal Başkanı Büyükkılıç: "Herkes üzerine düşeni yaparsa başarırız"

Kayserispor Onursal Başkanı Memduh Büyükkılıç, "Kayserispor hakettiği noktaya gelecektir. Yeter ki herkes üzerine düşeni yapsın" dedi.


Kayserispor’un Süper Lig’e veda etmesinin üzüntüsü içerisinde olduklarını söyleyen Onursal Başkan Memduh Büyükkılıç, "Yıllarca Süper Lig’de olmasından gurur duyduğumuz takımımız, yeni sezonda TFF 1. Lig’de olacak. Elbette bunun burukluğu içerisindeyiz. Ancak geçmişe takılı kalmadan önümüze bakacağız. Kayserispor’un yeniden Süper Lig’e yükselmesi için çabalayacağız" dedi.


Büyükkılıç konuşmasında, "Hep beraber Kayserispor’a sahip çıkmalıyız. Sahip çıkanları da desteklemeliyiz. Herkes üzerine düşeni yaparsa başarırız ve bu takımı hak ettiği noktaya getiririz" ifadelerine yer verdi.



İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri