Keşan’da Katı Atık Bertaraf Tesisi’nde çıkan yangın söndürüldü

Keşan’da Katı Atık Bertaraf Tesisi’nde çıkan yangın söndürüldü

Edirne’nin Keşan ilçesinde Katı Atık Bertaraf Tesisi’nin plastik ayrıştırma ünitesinde çıkan yangın, ekiplerin müdahalesiyle çevreye sıçramadan söndürüldü.


Alınan bilgiye göre, Paşayiğit Mahallesi yakınlarında Günekab Katı Atık Bertaraf Tesisi’nin plastik ayrıştırma ünitesinde henüz bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Rüzgarın da etkisiyle yayılan alevleri görenler, durumu itfaiye ekiplerine bildirdi. Şehrin uzak noktalarından fark edilen dumanların yükseldiği yangına müdahale eden itfaiye ekipleri ve Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri, kontrol altına aldıkları yangını tesisin başka noktalarına sıçramadan söndürdü. Bölgede soğutma çalışmalarının devam ederken, yangının çıkış nedeniyle ilgili inceleme başlatıldı.


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Asayiş Haberleri