Kiraz toplamak için çıktığı ağaçtan düşerek yaralandı

Kiraz toplamak için çıktığı ağaçtan düşerek yaralandı

Bursa’nın İnegöl ilçesinde kiraz toplamak için çıktığı ağaçtan düşen kadın yaralandı.


Edinilen bilgilere göre, Çeltikçi Mahallesi’nde Nuran E. (67), kendisine ait bahçedeki kiraz ağacından meyve topladığı sırada dengesini kaybetti. Ağacın üzerinden önce evin damına düşen yaşlı kadın, ardından yere savruldu. Yaralanan kadını gören yakınları durumu 112 Acil Servis ekiplerine bildirdi. Yaralı kadın, ambulansla İnegöl Devlet Hastanesi Acil Servisi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.


Jandarma ekipleri olayla ilgili inceleme başlattı.


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Yerel Haberleri