Kontrolden çıkan otomobil kaza yaptı, 2 kişi yaralandı

Kontrolden çıkan otomobil kaza yaptı, 2 kişi yaralandı

Bilecik’te seyir halindeki otomobil Kent Ormanı girişine çarparken, araçta bulunan 2 kişi yaralandı.


Kaza; Bilecik-Bozüyük karayolunda meydana geldi. Kent merkezinden TOKİ istikametine seyir halindeki 36 EP 820 plakalı otomobil sürücüsü K.B. bir anda aracın direksiyon hâkimiyetini kaybetti. Kontrolden çıkan Kent Ormanı girişine çarparak durabilirken, meydana gelen trafik kazasında sürücü ve araç içinde yolcu olarak bulunan N.T. yaralandı. Yaralılar olay yerine gelen acil servis ekiplerince müdahale yapılırken, polis kazayla ilgili inceleme başlattı.


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Yerel Haberleri