Meyve keserken kanlar içinde kaldı

Meyve keserken kanlar içinde kaldı

Bursa’nın İnegöl ilçesinde meydana gelen olayda meyve keserken kolunu kesen genç yaralandı.


Olay, İnegöl’ün kırsal Hilmiye Mahalesindeki bir evde meydana geldi. M.A.(21) isimli genç, evde bıçakla meyve keserken kolunu kesti. Kanlar içinde kalan genç olay yerine sevk edilen Ambulansla İnegöl Devlet Hastanesine kaldırıldı. Yaralı ilk tedavinin ardından Ambulansla Bursa Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesine sevk edildi.


Jandarma komutanlığı ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı.


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Yerel Haberleri