Öğrenciler aileleriyle birlikte piknik yaptı

Öğrenciler aileleriyle birlikte piknik yaptı

Diyarbakır’da 150 öğrenci aileleriyle birlikte piknik yaptı.


Vakıflar Genel Müdürlüğünden burs alan 150 ortaöğretim ve lise öğrencisi, aileleriyle birlikte Çınar ilçesindeki hipodromda düzenlenen geleneksel piknik programında bir araya geldi. Programda çocuklar atlarla vakit geçirdi ve onları besleyerek unutulmaz tecrübeler kazandı. Gün boyunca at binme, ok atma, badminton gibi etkinlikler düzenlenirken, sohbetler ve paylaşılan sofralar eşliğinde çocukların sevinçlerine ortak olundu.


Programda vakıf hayır şartlarının yalnızca maddi destek sağlamakla sınırlı olmadığı, çocukların kendilerini kıymetli hissetmelerine, yeni tecrübeler edinmelerine ve aileleriyle birlikte mutlu hatıralar biriktirmelerine vesile olmasının da hedeflendiği kaydedildi.



İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Yerel Haberleri