Öğrenciler Bolu Otogarı’nda yoğunluk oluşturdu

Öğrenciler Bolu Otogarı’nda yoğunluk oluşturdu

Kurban Bayramı tatilini memleketlerinde veya tatil beldelerinde geçirmek isteyen öğrenciler Bolu Otogarı’nda sabah saatlerinden itibaren yoğunluk oluşturdu.


9 günlük Kurban Bayramı tatilinin resmi olarak başlamasıyla hem yollarda hem de otogarda yoğunluk oluştu. Uzun tatil fırsatını değerlendirmek isteyen üniversite öğrencileri sabahın ilk ışıklarıyla birlikte valizleriyle Bolu Otogarı’na geldi. Talha Aydeniz, bilet bulmakta zorlandığını belirterek, "Bileti zor buldum. Ben 200-250 lira bilet aldım. Sakarya’ya gidiyorum. Yaklaşık 10 gün kalacağım" dedi.


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri