Öğrenciler eserlerini görücüye çıkardı

Öğrenciler eserlerini görücüye çıkardı

Aydın’ın Sultanhisar ilçesindeki ortaokul öğrencileri, yıl boyunca hazırladıkları eserlerini görücüye çıkardı.



Sultanhisar Hadıloğlu İbrahim Uzunırmak Ortaokulu tarafından düzenlenen Görsel Sanatlar Dersi Yıl Sonu Sergisi, öğrencilerin ve davetlilerin katılımıyla gerçekleştirildi. Sergide öğrencilerin eğitim öğretim yılı boyunca hazırladığı resim ve çeşitli görsel sanatlar çalışmaları ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Sergiye Sultanhisar Kaymakamı Ali Ekber Ateş ile Sultanhisar Belediye Başkan Yardımcısı Okan Yalçınkaya da katıldı. Sergi alanını gezen Kaymakam Ateş, öğrenciler tarafından hazırlanan eserleri tek tek inceleyerek çalışmalar hakkında bilgi aldı. Öğrencilerin ortaya koyduğu eserleri takdirle karşıladığını ifade eden Kaymakam Ateş, emeklerinden dolayı öğrencileri ve öğretmenleri tebrik ederek başarılarının devamını diledi. Yıl boyunca yapılan çalışmaların sergilendiği etkinlik, ziyaretçilerden de ilgi gördü. Öğrenciler, hazırladıkları eserleri katılımcılara tanıtma fırsatı buldu.



İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Yerel Haberleri