Okul Sporları Muaythai’ye Kayseri damgası

Okul Sporları Muaythai’ye Kayseri damgası

Uşak’ta yapılan Muaythai Okul Sporları Yıldızlar Türkiye Şampiyonası’nda Kayserili sporcular 1 altın, 1 gümüş ve 4 bronz madalya kazanarak önemli bir başarıya imza attı.


Muaythai Okul Sporları Yıldızlar Türkiye Şampiyonası Uşak’ta yapıldı. Şampiyonaya Kayseri’den katılan Mehmet Aryız altın madalya alırken, Nusa Nur Temur ise gümüş madalyanın sahibi oldu. Yine Kayserili sporcular Duru Nisa Boyraz, Berat Yeşilyayla, Gani Deste ve Şerife Yaren Canpolat ise bronz madalya ile Kayseri’ye döndü. Kayseri Muaythai İl Temsilcisi Fatih Kağan Ulu, öğrenim hayatlarını sürdüren bütün öğrencilerin aynı zamanda spor faaliyetlerini de sürdürmesi gerektiğini söyledi. Ulu; "Kazanılan başarıdan dolayı antrenörlerimizi, okullarımızı, spora teşvik eden beden eğitimi öğretmenlerimizi, velilerimizi ve her yaş katmanında muaythai sporunu yaymaya çalışan Federasyon başkanımız Hasan Yıldız ve Yönetimimizi tebrik ve teşekkür ediyorum" dedi.


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri