Osmaniye’de kontrolden çıkan tır yamaca çarptı: 1 yaralı

Osmaniye’de kontrolden çıkan tır yamaca çarptı: 1 yaralı

Osmaniye’nin Düziçi ilçesinde kontrolden çıkan hafriyat tırının yol kenarındaki yamaca çarpması sonucu meydana gelen kazada sürücü yaralandı.


Kaza, Düziçi ilçesine bağlı Çotlu köyü yakınlarında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, hafriyat taşıyan tır, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu kontrolden çıkarak yol kenarındaki yamaca çarptı. Kazayı gören vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine sağlık ve Düziçi Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri sevk edildi. Kazada yaralanan tır sürücüsü, sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından ambulansla hastaneye kaldırıldı. Düziçi Belediyesi itfaiye ekipleri ise kazanın ardından araçta meydana gelebilecek muhtemel bir yangına karşı soğutma çalışması gerçekleştirdi.


Kazayla ilgili inceleme başlatıldı.



İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Asayiş Haberleri