Osmaniye’nin eski valisinden deprem için geçmiş olsun mesajı

Osmaniye’nin eski valisinden deprem için geçmiş olsun mesajı

Eskişehir Valisi Dr. Erdinç Yılmaz, eski görev yeri olan Osmaniye’de meydana gelen depremle ilgili, "Depremden etkilenen hemşehrilerime geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum" dedi.


Osmaniye’de dün saat 21.44’te bir deprem meydana geldi. Merkez üssü Sumbas ilçesi olan 4,2 büyüklüğünde sarsıntı kaydedilirken, depremin 7 kilometre derinlikte meydana geldiği belirlendi. Eskişehir Valisi Dr. Erdinç Yılmaz, eski görev yeri olan Osmaniye için bir geçmiş olsun mesajı yayımladı. Vali Yılmaz’ın mesajında, "Osmaniye’de meydana gelen depremden etkilenen hemşehrilerime geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Rabbim milletimizi ve ülkemizi afetlerden muhafaza eylesin" ifadeleri yer aldı.


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Yerel Haberleri