Otobüsten inen bir kişiye otomobil böyle çarptı

Otobüsten inen bir kişiye otomobil böyle çarptı

Kayseri’nin Hacılar ilçesinde halk otobüsünden inen bir kişiye otomobilin çarpması kameraya yansıdı.


Edinilen bilgiye göre, ilçeye bağlı Sakar Çiftliği Mahallesi’nde meydana gelen olayda Y.D. (16), evine gitmek üzere bindiği halk otobüsünden indikten sonra karşıya geçmek istedi. Bu sırada yolun karşı şeridinden gelen otomobil, Y.D.’ye çarptı. Çarpmanın şiddetiyle savrulan genç, yola savruldu. İhbar üzerine bölgeye sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi. Ambulansla hastaneye kaldırılan Y.D. tedavi altına alınırken, sürücünün de gözaltına alındığı öğrenildi. Öte yandan, meydana gelen kaza çevredeki güvenlik kamerasına yansıdı.


Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Yerel Haberleri