Pazaryeri’nde ’Orman Benim’ seferberliği

Pazaryeri’nde ’Orman Benim’ seferberliği

Bilecik’in Pazaryeri ilçesinde Orman Genel Müdürlüğü tarafından hayata geçirilen ’Orman Benim’ etkinliği, yoğun katılım ile gerçekleştirildi.


İlçeye bağlı Küçükelmalı Köyü’nde düzenlenene etkinliğe Pazaryeri Orman İşletme Şefliği, Elmalı Orman İşletme Şefliği, Bahçesultan Orman İşletme Şefliği ve Eldemir Orman İşletme Şefliği personellerinin katılarak, Küçükelmalı Köyü Muhtarı Halil Ak da ekiplere eşlik etti. Etkinlikte ’Yeşil Vatan’ için örnek bir dayanışma sergilenirken, ormanlık alanlarda çevre temizliği yapılarak yangınlara sebep olabilecek cam, plastik, kuru ot ve çeşitli atıklar toplandı. Katılımcılar, özellikle yaz aylarının yaklaşmasıyla birlikte artan orman yangını riskine dikkat çekerek doğaya sahip çıkmanın önemini vurguladı.


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri