Pinhani Ordu’da sahne aldı

Pinhani Ordu’da sahne aldı

19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlama etkinlikleri kapsamında, Pinhani Ordu’da konser verdi.


19 Mayıs kutlama etkinlikleri kapsamında Ordu’da konser veren rock grubu Pinhani, sevilen şarkılarını seslendirdi. Konser alanında bulunan vatandaşlar, zaman zaman hep bir ağızdan şarkılara eşlik etti. Yaklaşık 2 saat sahnede kalan grup, sevilen şarkılarının yanı sıra farklı eserleri de seslendirdi.


Grup, konserin sonunda hayranlarının isteği üzerine bir şarkı daha söyledi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Yerel Haberleri