Sakarya’da bayram boyunca 180 bin yolcu ücretsiz ulaşımdan faydalandı

Sakarya’da bayram boyunca 180 bin yolcu ücretsiz ulaşımdan faydalandı

Sakarya’da 4 günlük Kurban Bayramı süresince ADARAY, metrobüs ve belediye otobüslerinde sunulan ücretsiz ulaşım hizmetinden toplam 180 bin yolcu faydalandı.


Sakarya Büyükşehir Belediyesi, Kurban Bayramı’nda vatandaşların bayram ziyaretlerini kolaylaştırmak amacıyla toplu taşıma araçlarını ücretsiz yaptı. Bayram boyunca tam kapasiteyle hizmet veren ADARAY, metrobüs ve belediye otobüslerinde toplam 180 bin ücretsiz yolculuk kayıtlara geçti. Şehir genelinde yoğun ilgi gören ücretsiz toplu ulaşım hizmeti sayesinde vatandaşlar, 4 günlük tatil süresince aile ziyaretleri ve bayramlaşma programlarına ulaşım sağladı.


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri