Seyitgazi’de çıkan ev yangını maddi hasara yol açtı

Seyitgazi’de çıkan ev yangını maddi hasara yol açtı

Eskişehir’in Seyitgazi ilçesinde meydana gelen ev yangınında can kaybı ya da yaralanma yaşanmazken, ev kullanılmaz hale geldi.


Olay, Seyitgazi ilçesi Gemiç Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, Osman Ürhan’a ait evde henüz belirlenemeyen bir sebepten dolayı yangın çıktı. Evden yükselen alevleri gören mahalle sakinleri duruma ilk müdahalede bulundu. İhbar üzerine olay yerine jandarma, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Eskişehir Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekiplerinin jandarma ve ambulans ekipleriyle birlikte yürüttüğü müdahale sonucunda yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Herhangi bir can kaybı ya da yaralanmanın yaşanmadığı yangın sonrasında ev kullanılmaz hale geldi.


Olayla ilgili inceleme devam ediyor.


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Yerel Haberleri