Şevketiye çeşmesi yenilenen yüzüyle hizmete açıldı

sevketiye-cesmesi-yenilenen-yuzuyle-hizmete-acildi
Şevketiye çeşmesi yenilenen yüzüyle hizmete açıldı

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Gölcük Şevketiye Mahallesi’nde bulunan çeşmede gerçekleştirdiği yenileme çalışmalarını tamamladı. Muhtarlık İşleri Dairesi Başkanlığı koordinasyonunda yürütülen çalışma kapsamında çeşme ve çevresi daha estetik ve kullanışlı bir görünüme kavuşturuldu.



Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, kırsal mahallelerde vatandaşların ortak kullanım alanlarını iyileştirmeye yönelik çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda Gölcük Şevketiye Mahallesi’nde bulunan çeşmede kapsamlı yenileme çalışması gerçekleştirildi. Muhtarlık İşleri Dairesi Başkanlığı koordinasyonunda, Tesisler Şube Müdürlüğü ekiplerince yürütülen çalışmalarda çeşmenin çevre düzenlemesi yeniden yapıldı. Çalışma kapsamında kalıp hazırlanarak beton döküldü, kullanım alanları düzenlendi ve seramik kaplama işlemleri tamamlandı.



Yeni yüzüyle yeniden hizmet verecek


Yapılan yenilemeyle birlikte çeşme hem daha estetik görünüme kavuştu hem de vatandaşların kullanımına daha uygun hale getirildi. Mahallenin önemli buluşma noktalarından biri olan çeşme, tamamlanan çalışmaların ardından yenilenen yüzüyle yeniden hizmet vermeye başladı.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.