Seyir halindeki otomobil alev aldı

seyir-halindeki-otomobil-alev-aldi
Seyir halindeki otomobil alev aldı

Bilecik’te seyir halindeki otomobil bir anda alev aldı.


Olay, D-650 karayolu Osmangazi Tüneli mevkiinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, Ali G. idaresindeki 77 ABJ 098 plakalı otomobil, Bozüyük istikametine seyir halindeyken motor kısmından henüz bilinmeyen bir nedenle alev aldı. Kısa sürede büyüyen yangın ihbar üzerine olay yerine sevk edilen ekipler tarafından kontrol altına alınarak söndürüldü. Öte yandan, olayda herhangi bir yaralanma yaşanmazken, araçta maddi hasar meydana geldi.


Jandarma ekipleri olayla ilgili inceleme başlattı.



Seyir halindeki otomobil alev aldı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.