Su borusu patladı, yollar göle döndü

su-borusu-patladi-yollar-gole-dondu
Su borusu patladı, yollar göle döndü

Adana’da patlayan su borusu yolları göle çevirdi.


Merkez Seyhan ilçesine bağlı Namık Kemal Mahallesi Kıyıboyu Caddesi’nde Adana Büyükşehir Belediyesi Adana Su ve Kanalizasyon İdaresi’ne (ASKİ) ait içme suyu borusu patladı. Su borusunun patlamasıyla yolda göçük oluşurken ana arterler ve ara sokaklar kısa sürede suyla doldu. Göle dönen yollarda trafikte aksamalar yaşandı. Durumun bildirilmesi üzerine ekiplerin bölgede çalışma başlattığı öğrenildi.



Su borusu patladı, yollar göle döndü

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.