Tramvayın çarptığı kadın hastanelik oldu

tramvayin-carptigi-kadin-hastanelik-oldu
Tramvayın çarptığı kadın hastanelik oldu

Samsun’da tramvayın çarptığı 61 yaşındaki kadın yaralanarak hastanelik oldu.


Kaza, İlkadım ilçesi Kalkancı Mahallesi’nde bulunan Güzel Sanatlar Tramvay İstasyonu’nda sabah saatlerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre tramvay, hemzemin geçitten karşıya geçmekte olan Cemile Bolat’a (61) çarptı. Kazada yaralanan kadın, olay yerine sevk edilen ambulansla Gazi Devlet Hastanesine kaldırıldı. Kadının yanında bulunan eşinin, son anda kolundan çekerek büyük bir facianın önüne geçtiği öğrenildi.


Polis ekipleri kazayla ilgili inceleme başlattı.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.