Vali Dr. Erdinç Yılmaz’dan Aile Haftası mesajı

vali-dr-erdinc-yilmaz-dan-aile-haftasi-mesaji
Vali Dr. Erdinç Yılmaz’dan Aile Haftası mesajı

Eskişehir Valisi Dr. Erdinç Yılmaz, 15-21 Mayıs Aile Haftası dolayısıyla yayımladığı mesajda ailenin önemine değinerek, kentte "Ailenin Korunması ve Güçlendirilmesi Eylem Planı" çalışmalarının titizlikle sürdüğünü belirtti.


Vali Yılmaz, 15-21 Mayıs tarihleri arasında kutlanan Aile Haftası nedeniyle kent halkına yönelik bir kutlama mesajı yayımladı. Erdinç Yılmaz, sağlıklı bireylerin ve güçlü toplumların ancak sağlam aile yapılarıyla oluşturulabileceğini ifade etti.


Cumhurbaşkanlığı himayesinde yürütülen ulusal eylem planının kentteki süreçlerinin kararlılıkla takip edildiğini aktaran Yılmaz, "Aileyi yaşatan değerler; saygı, fedakârlık, sevgi ve sorumluluk duygusudur. Geleceğimizi şekillendirecek olan gençlerimizi bu değerlerle yetiştirmek, hepimizin ortak görevidir. Tüm Eskişehirlilerin Aile Haftası’nı en içten dileklerimle kutluyor, her hanenize huzur ve mutluluk diliyorum" diyerek sözlerini bitirdi.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.